четвъртък, 3 декември 2009 г.

Алфа Ромео показа новата, стилна Giulietta

Чакахме дълго. Промени имената си няколко пъти. Но най-накрая е тук. Е, почти. Това е Алфа Ромео Giulietta и идва на автомобилното изложение в Женева този месец март, за да съвпадне с поетапното й навлизане на пазара в Европа през следващата година, което пък съвпада със стогодишнината на фирмата.

Разположен точно над Алфа Ромео MiTo (и под дълго-очаквания наследник на 159 Giulia) Giulietta заменя 147 като отговора на Италия за Фолксваген Голф. Тъй като фирмата-майка на Алфа Ромео Фиат вече се цели по голф сегмента със собственото си Фиат Браво, все пак, някои може да смятат, че това е по-скоро ценовия конкурент на Audi A3. Хечбека взима стайлинг решения от разкошния 8C Competizione, но е далече по-агресивен от Алфа Ромео MiTo. Изобилието от стъкло прави купето по-просторно и е с панел с цвят на купето. Редица напречни четири цилиндрови двигатели - бензин и дизел - ще бъдат предлагани, с мощност между 120 и 170 конски сили, докато 230 к.с. Quadrifoglio Verde се появи. Всички са екипирани стандартно със старт-стоп система за управление на двигателя и регулируемата система за окачване на Алфа Ромео DNA. Иновативната система на Фиат MultiAir за контрол на клапаните в крайна сметка ще намери място във всички двигатели, а изборът на пет и шест-степенна механична скоростна кутия ще се присъедини към нова трансмисия с двоен съединител.
Новата марка Giulietta е ключова за Алфа Ромео, тъй като компанията се надява да направи този модел, най-продаваният в историята си - производството се цели за амбициозните 100 000 бройки годишно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар